Znana jako „Pati od hoteli” pracuje już z ponad 400 hotelarzami w całej Polsce. Hotelowy biznes zna od podszewki. Bezbłędnie diagnozuje problemy, których hotelarze nie widzą. Wie, jak podnieść rentowność obiektów i sprawić, żeby hotelowi Goście wracali. W sieci dzieli się wiedzą ze skutecznej sprzedaży i nowoczesnego marketingu.
Przeszkoliła tysiące osób ze sprzedaży telefonicznej zwiększającej sprzedaż, zarówno w działach recepcji i rezerwacji, jak i w działach sprzedaży eventów biznesowych, konferencji, jubileuszy, przyjeć czy wesel. W hotelach sieciowych jak: Puro Hotels, Arche Hotels, Górskie Resorty, w hotelach resortowych jak: Bajka Hotel & Resort czy Molo Resort, obiektach butikowych jak Pałac Pakosław, Dwór Prezydencki czy glampingowych jak HT Houseboats Domki na Wodzie.
Jest zapraszana jako panelistka i prelegentka na największe wydarzenia konferencyjne w branży HoReCa jak: Hotel Marketing Conference 2023, Kongres Hotel Management 2024, III Kongres Hotelarzy 2024 czy HOST 2024 oraz Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF oraz Ogólnopolskie Forum Biur Podróży.
Jej misją jest, aby hotele rosły w siłę. I dzięki temu stale podnosiły jakość usług świadczonych dla gości i tego najważniejszego – guest experience. Tworząc przeżycia, emocje i doświadczenia, dla których goście będą chcieli wracać i polecać hotel lub restaurację dalej.
Jej umiejętności i doświadczenie są nieocenione, a jej wkład w rozwój naszej firmy bezcenny.
Patrycja pokazuje nowe trendy branżowe i doradza w jaki sposób można podnosić jakość i wielkość sprzedaży
Doradztwo, konsultacje, wskazówki i zalecenia oparła o szereg praktycznych case studies.
To było totalne przełamanie, mind set i ekscytacja! Patrycja to niesamowicie świadomy, osadzony mocno w trendach szkoleniowiec. Pełen szacunek, jaką uwagę przykłada do własnego rozwoju.
Współpraca z Patrycją otworzyła
nam oczy na wiele spraw.
Dała nam na pewno wielkiego kopa energetycznego.
Patrycja w trakcie szkoleń nie tylko przekazywała wiedzę, ale również doradzała i konsultowała nas
w zakresie strategii sprzedażowych oraz możliwości rozwinięcia naszych mediów społecznościowych.
To była nieoceniona wartość.