Szkolenie w 100% online w trakcie którego poznasz:

3 MILOWE KROKI

czyli PROSTE ZASADY, dzięki którym będziesz finalizować przez telefon więcej rezerwacji

dla osób, które zajmują się SPRZEDAŻĄ PRZEZ TELEFON

w hotelach, restauracjach, agencjach eventowych, biurach podróży
czy firmach cateringowych.

Odtwórz wideo

Dołącz do mnie na żywo

Szkolenie ONLINE ZA 0 ZŁ,
które odmieni Twoje podejście do sprzedaży przez telefon!

3 czerwca (pon)

20:00

Na żywo

Dlaczego warto dołączyć do SZKOLENIA ONLINE ZA 0 zł Z PATI OD HOTELI?

PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA OTRZYMASZ

CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU Z PATI OD HOTELI

TO SZKOLENIE to będzie PRZEŁOM w myśleniu o sprzedaży przez telefon W BRANŻY HORECA

(hotele | restauracje | catering)

Dam Ci gotowe rozwiązania i schematy w rozmowie telefonicznej,
dzięki którym zwiększysz sprzedaż, bo

będziesz wiedzieć, co zrobić kiedy po drugiej stronie telefonu słyszysz:

Szkolenie poprowadzi:

Patrycja Brychcy

Ekspertka od hotelowych rewolucji

Znana jako „Pati od hoteli” pracuje już z ponad 400 hotelarzami w całej Polsce. Hotelowy biznes zna od podszewki. Bezbłędnie diagnozuje problemy, których hotelarze nie widzą. Wie, jak podnieść rentowność obiektów i sprawić, żeby hotelowi Goście wracali. W sieci dzieli się wiedzą ze skutecznej sprzedaży i nowoczesnego marketingu.

Przeszkoliła tysiące osób ze sprzedaży telefonicznej zwiększającej sprzedaż, zarówno w działach recepcji i rezerwacji, jak i w działach sprzedaży eventów biznesowych, konferencji, jubileuszy, przyjeć czy wesel. W hotelach sieciowych jak: Puro Hotels, Arche Hotels, Górskie Resorty, w hotelach resortowych jak: Bajka Hotel & Resort czy Molo Resort, obiektach butikowych jak Pałac Pakosław, Dwór Prezydencki czy glampingowych jak HT Houseboats Domki na Wodzie.

Jest zapraszana jako panelistka i prelegentka na największe wydarzenia konferencyjne w branży HoReCa jak: Hotel Marketing Conference 2023, Kongres Hotel Management 2024, III Kongres Hotelarzy 2024 czy HOST 2024 oraz Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF oraz Ogólnopolskie Forum Biur Podróży.

Jej misją jest, aby hotele rosły w siłę. I dzięki temu stale podnosiły jakość usług świadczonych dla gości i tego najważniejszego – guest experience. Tworząc przeżycia, emocje i doświadczenia, dla których goście będą chcieli wracać i polecać hotel lub restaurację dalej.

JAK WSPÓŁPRACA Z PATI
OD HOTELI
ROZWIJA BIZNESY?

CO MÓWIĄ HOTELARZE,

którzy otrzymali wiedzę od Pati od hoteli?

Jej umiejętności i doświadczenie nieocenione, a jej wkład w rozwój naszej firmy bezcenny.

Boutique Residence Gdańsk

Patrycja pokazuje nowe trendy branżowe i doradza w jaki sposób można podnosić jakość i wielkość sprzedaży

Bajka Hotel & Resort Grodziec

Doradztwo, konsultacje, wskazówki i zalecenia oparła o szereg praktycznych case studies.

Molo Resort
Osiek

To było totalne przełamanie, mind set i ekscytacja! Patrycja to niesamowicie świadomy, osadzony mocno w trendach szkoleniowiec. Pełen szacunek, jaką uwagę przykłada do własnego rozwoju.

Art Hotel
Wrocław

Współpraca z Patrycją otworzyła
nam oczy na wiele spraw.
Dała nam na pewno wielkiego kopa energetycznego.

Hotel New Skanpol Kołobrzeg

Patrycja w trakcie szkoleń nie tylko przekazywała wiedzę, ale również doradzała i konsultowała nas
w zakresie strategii sprzedażowych oraz możliwości rozwinięcia naszych mediów społecznościowych.
To była nieoceniona wartość.

Platinum Mountain Szklarska Poręba

Poznaj 3 MILOWE KROKI, dzięki którym
będziesz finalizować przez telefon więcej rezerwacji
noclegów, eventów biznesowych, wesel i przyjęć

Dołącz do grona osób, które korzystają
już tej wiedzy w branży HoReCa

Patrycja Brychcy – Zygiel Marketing & Sales Support. Wszelkie prawa zastrzeżone 2024